2014/10/16

BLACK TRENCH COAT

W końcu udało mi się zabrać za zrobienie stylizacji, którą miałam już w głowie od jakiegoś czasu. Czarny, długi trencz, przypominający płaszcz dawnego Herlocka Holmes'a, jest jednym z moich nowych nabytków. Zestawiłam go z lakierowanymi botkami, czarnymi rurkami i bluzką. Żeby nie było zbyt monochromatycznie, pomalowałam usta w kolorze fuksji. Choć to pierwsza stylizacja z tym płaszczem, to na pewno nie ostatnia!
Zdjęcia dzięki Marcie :*!









trench coat: h&m  blouse: h&m  pants: bershka  shoes: stradivarius  jewelry: h&m



9 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie! Perfekcyjny look z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, w połączeniu z tą fryzurą i makijażem wyglądasz jak prosto z wybiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie ten zestaw i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszcz i piękne zdjęcia ^^

    http://nefri-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Power is black <3 genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny minimalizm <3

    OdpowiedzUsuń

VIEWERS